איך בודקים רישיון לאולם אירועים


אולם אירועים לחתונה יכול להיות המקום המושלם לחגוג בו אך הוא יכול להיות גם מקום מסוכן מביותר. יש לא מעט אולמות אירועים לא חוקיים שיכולים להיות מלכודת מוות עבור המוזמנים שיגיעו לחתונה שלכם, כאשר אותם אולמות אירועים מנצלים את התמימות, השאננות, חוסר הידע או פשוט האמון שהלקוחות שלהם נותנים להם. במאמר זה נסביר לכם כיצד אפשר לבדוק את הרישיון של אולם האירועים וכמובן מדוע זה כל כך חשוב.

מדוע רישיון אולם האירועים הוא דבר חשוב?

האם אתם מוכנים להזמין אינסטלטור לתקן את הצנרת בבית שלכם בלי שיש לו רישיון להיות אינסטלטור? האם אתם מוכנים שחברת הובלות תעמיס את הציוד הכי יקר לכם שהוא למעשה כל עולמכם על המשאית ותיקח אותו לעיר אחרת בלי שיש לה הסמכה לכך? כנראה שהתשובות יהיו לא ולא, וגם התשובה לשאלה  האם כדאי לחגוג באולם אירועים ללא רישיון צריכה להיות 'לא' מאותה הסיבה. הסיבה היא שמקום כזה לא חוקי מסיבה מסוימת, כנראה שיש בו פגם מסוים שיכול לסכן את המוזמנים שלכם, בין אם מדובר על שריפה שפורצת, אירוע טרור או רעידת אדמה שייצאו מכל לשליטה וכולה.

כל עסק חייב רישיון

גם אם נראה לכם שהמקום בטוח לחלוטין, אתם לא יכולים לשפוט אותו בעיניכם. הישראלים אוהבים לעתים להיות חכמים בלילה ולחשוב כי הם יודעים הכול, אך בפועל כך קורים אסונות בסופו של דבר. האם אדם ממוצע שרואה אולם אירועים מסוים יכול להבין האם הוא כשיר לתפקוד בעת שריפה? האם הוא יודע כמה יציאות לחירום צריכות להיות לפי התקן כדי שהמוזמנים שיהיו בו בעת שריפה לא יילכדו ויינזקו בגלל העשן? האם אדם פשוט יודע מה זה תיק שטח ויודע כמה הוא חשוב במידה וטרוריסטים ייכנסו אל אולם האירועים וינסו לקחת את כולם כבני ערובה? הבעיה הגדולה היא שכאשר לאולם האירועים אין רישיון, אתם אפילו לא יודעים מה הסיבה לכך!

איך נדע שיש לו רישיון?

אם סגרתם חתונה באחד מאולמות אירועים לחתונה בארץ כדי לדעת האם יש לאולם הזה רישיון או לאף, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדרוש לראות אותו. אחרי שתראו את הרישיון בעיניים שלכם תוכלו להבין האם מדובר ברישיון אמיתי או לא כאשר יש חותמת ברורה והכשרה מהמדינה בעניין זה, כאשר לזייף תעודה כזו זה כבר עניין פלילי הרבה יותר חמור, אפילו מלשקר שיש לו. אף עסק כנראה לא יזייף את התעודה ולכן ברגע שתשאלו אותו אם יש לו רישיון לעסק הוא כנראה יאמר לכם את האמת, אך אתם חייבים לשאול! אל תהיו תמימים, אל תיענו להבטחות שיש ויראו לכם בהמשך, ובכלל אל תתנו לכל שאר הפרמטרים של האולם לבלבל אתכם. מראש תדרשו לראות את הרישיון ועד שאתם לא רואים, אפילו אל תתרשמו מהאוכל.

אם משקרים לכם ברישיון, זה לא השקר היחיד

יש בעלי עסקים רבים שמשקרים ללקוחות שלהם ומספרים להם שהם מורשים לפי החוק. אם הם משקרים לכם בנוגע לרישיון הם כנראה גם ישקרו לכם בפרמטרים אחרים וכך למעשה כל האמינות תרד לטמיון. ברגע שאין ביניכם לבין אולם האירועים, אותם המקום שבו תחגגו את היום הכי חשוב שלכם אי פעם ואין דרך חזור לחגיגה בשנית, לא שווה לכם לקחת את הסיכון ופשוט תעבור לאולם אירועים אחר. אם משקרים לכם לגבי העניין החשוב הזה זה אומר שיש לאולם האירועים מה להסתיר, הרי אם לא, מה הבעיה שלו להוציא רישיון לעסק? מה הוא מסתיר? מה חסר לו?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חתונה באילת - כל מה שצריך לדעת