טיפים לבחירת אולם אירועים באשדוד


לא פשוט למצוא אולם אירועים. ישנם ברחבי הארץ, וגם באזור העיר אשדוד, מגוון עצום של אפשרויות והבחירה ביניהן לא קלה. למתכננים אירוע כמו חתונה או אפילו מסיבת ברית או בריתה, הנה כמה טיפים שיעזרו להם למצוא את אולם האירועים המתאים:

1.      גודל המקום – ישנם אולמות אירועים גדולים מאד וישנם גם קטנים. כשמחפשים אולם אירועים באשדוד, כדאי לקחת בחשבון את גודל המקום, תוך התייחסות למספר המוזמנים לאירוע. גם אם לא מדובר בכמות גדולה מאד של אורחים, על אולם האירועים להיות נעים ומרווח, ולא צפוף ודחוס. חשוב מאד להכין רשימת מוזמנים מראש ורק לאחר מכן לצאת למשימת החיפוש כדי למצוא אולם אירועים באשדוד שמתאים לכמות האורחים, הצפויים להגיע.

2.      גן או חצר צמודים – כדי למצוא אולם אירועים באשדוד שעונה על כך הצרכים, כדאי גם לקחת בחשבון את המועד שבו מתכננים לערוך את האירוע. אם הוא צפוי להיערך בחודשי הקיץ, מומלץ לחפש אולם שבצמוד אליו יש גן או חצר גדולה. כך ניתן יהיה לנצל את המרחב הפתוח לחופה, למשל, לקבלת פנים ואולי גם למסיבה עצמה.

3.      התקציב שברשותכם – העלויות עבור האירוע נקבעות, בין היתר, בהתאם למקום שבו הוא צפוי להתקיים. מומלץ מאד להגדיר מראש את התקציב ורק לאחר מכן להתחיל במשימת החיפוש. אם זה אולם אירועים  שהוא יקר מאד, כדאי לבדוק היכן ניתן להוזיל את העלויות בפרמטרים אחרים, ובייחוד אם לא מוכנים לוותר על האולם עצמו. בכל מקרה, היערכות נכונה מבחינה כספית יכולה למנוע טעויות ובעיקר הוצאות מיותרות, שיכולות לגרום לאחר מכן לבעיה חמורה.

4.      באיזו אווירה מעוניינים – לכל אולם אירועים באשדוד אווירה מסוג אחר. יש את זה שמציע אווירה קלילה יותר, יש את זה שנחשב ליוקרתי ומושקע מאד. יש אולם שמתאים לדתיים ואולם שמתאים לאירועים שמחים וקצביים. האפשרויות הן רבות וכדי למצוא את המתאים כדאי מאד להגדיר באיזו אווירה מעוניינים. כדי לעשות זאת נכון יש לקחת בחשבון את גילאי המוזמנים וגם את אופיים.

5.      הגישה אליו – חשוב שהגישה לאולם האירועים הנבחר תהיה קלה ונוחה. ניתן למצוא כיום לא מעט אולמות אירועים בארץ שממוקמים באזורים נידחים ומבודדים מאד וללא כבישי גישה נוחים. יפים ומיוחדים ככל שיהיו, אם לא קל לאתר אותם ולהגיע אליהם, הרי שהם פחות מתאימים. מומלץ לבדוק מראש מהן דרכי הגישה לאולם וגם לדאוג לעדכן את המוזמנים על הדרכים הקצרות והנוחות להגיע אליו.

לסיכום
מציאת אולם אירועים מתאים היא משימה מאתגרת מאד. יחד עם זאת, אם בוחנים את כל הפרמטרים הנדרשים, אפשר למצוא אולם נהדר שישרת את בעלי השמחה וכמובן גם את האורחים כהלכה. כדאי להתחיל בחיפושים מספר חודשים לפי התאריך שבו מעוניינים לערוך את האירוע ולהיעזר בחברים או בבני משפחה שסומכים על דעתם.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חתונה באילת - כל מה שצריך לדעת