טיפים לבחירת אטרקציות לאירועים


אם אתם רוצים אירוע מושלם אתם חייבים לבחור אטרקציות שיתאימו להלך הרוח שלו. יכול להיות שהאירוע מתוכנן להתאים בעיקר לילדים ולבני נוער בגיל צעיר, ולכן הפעילויות צריכות להיות מתאימות. יכול להיות שהסגנון של האירוע יוקרתי יותר ולכן עליכם לבחור אטרקציות שיתאימו לאותו סגנון. הנה עוד כמה טיפים חשובים שאתם צריכים להכיר.

להתאים את האטרקציות למקום האירוע

אם אתם רוצים להתאים את האטרקציות לאירוע במאה אחוזים אתם חייבים להתאים את האטרקציה למקום האירוע. לא כל אטרקציה תתאים לכל מקום ולמעשה הטעויות שתעשו בבחירת האטרקציה לפי מקום האירוע יכולות להיות קשות ואף קריטיות ליישום שלהן בפועל. למשל, אולמות אירועים לחתונה מספיק גדולים בשביל אטרקציות גדולות במיוחד אך יש אטרקציות מסוימות שפשוט לא יסתדרו בהם היטב, כמו למשל אטרקציות שדורשות תקרה נמוכה כי צריך לחבר אליה משהו וכן הלאה. זו צריכה להיות אחת ההתאמות הכי בסיסיות שיש.

להתאים את האטרקציות לסוג הקהל

כמו שכשבר אמרנו בפתיח, חשוב להתאים את האטרקציה לסוג הקהל כי אם תתכננו אטרקציות שמתאימות לילדים לאירוע שלכם, אתם צריכים להבין שיכול להיות שלא יהיה מספיק קהל שימלא אותה אלא אם מדובר בכמות ילדים גדולה. למשל, באולמות אירועים לחתונה אפשר לתכנן אטרקציות שיתאימו לילדים וכך ההורים ירגישו יותר חופשיים, אך מי אמר שהם בכלל יגיעו עם הילדים לחתונה? חשוב לוודא את העניין הזה לפי סוג האירוע וכמות הקהל שמגיע לחגוג. אם מדובר בקהל מעורב חשוב להתאים לכולם אטרקציות כדי שכולם ייהנו ויתעניינו באותה המידה בדיוק.

אולמות אירועים לחתונה

האם צריך להודיע על האטרקציה?

יכול להיות שהאטרקציה שאתם מתכננים היא הכי מגניבה שיש אך הקהל שלכם לא יידע שהיא בכלל תתרחש. למה זה בעייתי? אי אפשר לעשות הפתעה? אפשר, אך זה תלוי מה האטרקציה דורשת. אם מדובר באטרקציה שמרטיבה את הקהל, למשל, תהיה לכם בעיה לא להודיע מראש אפילו אם אין צורך בבגד ים. למעשה, אטרקציות אלו הן המפורסמות ביותר לכך שצריך להודיע מראש, ומוטב להודיע בהזמנה שיש להגיע עם בגד ים. כמו כן, אטרקציות שקשורות באוכל כמו למשל סדנאות למיניהן, צריכות להיות מצוינות גם כדי שהמוזמנים יידעו להגיע רעבים.

כמה זמן תימשך האטרקציה?

יכול להיות שאטרקציה אחת מושכת לכם את העין ואתם מעוניינים ליישם אותה באולם האירועים שבו אתם עומדים להתחתן או בבריתה לילדה החדשה, אך יכול להיות שאתם מתכננים את הזמנים בצורה לא נכונה. יכול להיות שהאטרקציה תהיה ארוכה מידי ותתפוס נפח גדול מהאירוע ויכול להיות שהיא גם תהיה קצרה יותר. לכם חשוב מאוד להתאים את הזמנים לזמני האירוע הכלליים וכמובן לשים לב שאין התנגשות בין לוח הזמנים של אטרקציה אחת על חשבון השנייה. תמיד אפשר לקיים שתי אטרקציות במגביל אך חשוב לזכור כי יש צורך במקום גדול יותר לצורך העניין.

תמיד תתעניינו במה שחדש

אם אתם רוצים לחגוג את האירוע הכי מגניב שיש אתם חייבים להתעניין בכל האטרקציות החדשות ביותר שיש. יכול להיות שכבר נמאס לכם מהאטרקציות הקבועות שאתם רואים בכל חתונה או בכל יום הולדת ואתם רוצים לעשות משהו יותר מעניין. כדי להשיג את אותם דברים מעניינים יש כמה אפשרויות: האפשרות הראשונה היא שפשוט תעשו סקר שוק מעמיק במיוחד עד אשר תמצאו אטרקציה מגניבה שלדעתכם יכולה להתאים לאירוע שלכם ועוד לא ראיתם אותה באופנה. שנית, אתם יכולים לחשוב על אטרקציה בעצמכם וכך ליישם אותה בהפקה עצמית, וזה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע. 

תגובות

  1. כתבה מאוד אינפורמטיבית, יש םה הרבה מידע שזוגות לפני חתונה צריכים לדעת. תודה רבה! אשמח גם אם תוכלו לדבר קצת על נושא עיצוב חופה ועיצוב חתונה
    תודה רבה

    השבמחק
  2. איזה כתבה מעניינת תודה רבה. מה עם נושא עיצוב חתונה - אשמח לקצת מידע בנושא הזה. תודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חתונה באילת - כל מה שצריך לדעת