חתונה באילת - כל מה שצריך לדעת


כולם מחפשים מקום מיוחד להתחתן וחלק גדול מהאנשים חושבים על הפקות יקרות ומושקעות במיוחד, אך כדי שהחתונה תהיה מיוחדת צריך לחשוב מחוץ לקופסה ולהתמקד בעיקר בעניין אחד: הלוקיישן. אם אתם מחפשים אירועים בדרום, ולא משנה מאיפה אתם בארץ, תדרימו קצת יותר לכיוון אילת ותגלו כמה אפשרויות מעניינות במיוחד.

למה כדאי להתחתן באילת?

לפני שנסביר על האפשרויות של חתונה באילת צריך להבין למה זה בכלל כדאי. האם חתונה באילת מהנה יותר? על השאלה הזו אי אפשר לענות אך ללא ספק מדובר בחתונה שוברת שגרה. כמה פעמים יצא לכם להיות בחתונה באילת? וכמה יצא לכם להיות באולם אירועים? לרוב האנשים שתי התשובות יהיו ברורות, הרי שחתונה באילת מיוחדת. האווירה המיוחדת של הנופש, שהייה של כמה ימים במלון ולמעשה שילוב בין מסיבת הרווקים לבין החתונה, כולם יוצרים אווירה מיוחדת שאין שנייה לה. אמנם אילת עיר קטנה אך יש בה אווירה טובה, מזג אוויר נוח, חוף ים וגם מלונות, וזה מספיק. 

חתונה באולם אירועים ליד הים

אחת מהאפשרויות הטובות ביותר לחתונה באילת היא חתונה ליד הים. אם אתם חולמים להתחתן ליד הים, תשכחו מחיפה, עתלית או תל אביב, אילת זה הדבר החם הבא. המחירים באילת זולים יותר ויש שיאמרו שהחוף יפה יותר, אך על זה עוד אפשר להתווכח. אם אתם מחפשים אולם אירועים בדרום אז כדאי לנסוע עוד 4 שעות ולהגיע לאילת לסופ"ש, כאשר יש אולמות אירועים ליד הים שיפנקו אתכם, ומזג האוויר תמיד יהיה לטובתכם. עם זאת, שריינו מראש את האירוע כי אילת מבוקשת מאוד. 

אפשר להתחתן במלון

אם אתם חושבים על חתונה באולם אירועים בדרום וכבר שיניתם את קו המחשבה שלכם לאילת, ואילת ידועה בזכות המלונות שלה ואווירת החופשה המוכרת ביותר בישראל, למה לא להתחתן במלון? זה יפתור לכם כל כך הרבה בעיות, גם מבחינת תקציב וגם מבחינת לוגיסטיקה. חתונה באולם האירועים של המלון תהיה נוחה מאוד גם לאורחים שלכם שישנו במלון וגם מבחינת ההכנות הרבות שתצטרכו לבצע, ויש אפילו מלונות ליד הים. הבעיה היא האם המוזמנים שלכם ישהו במלון ואם כן, מי יממן את זה, הרי לא מדובר בהוצאה זולה.

להפיק חתונה בטבע

עוד אחת מהאפשרויות המעניינות ביותר בחתונה באילת היא חתונה בטבע. כיוון שאילת ידועה כעיר של נופש בסגנון בטן גב, קל מאוד לשכוח שיש בה טבע מדהים ומעבר לחוף הים יש שמורות טבע מדהימות באזור וכמובן הרי אילת הידועים. אם אתם רוצים לחסוך בעלויות ולעצב את האירוע כמו שאתם רוצים, תפיקו אירוע בחוף הים או במקום אחר בטבע והחתונה שלכם תהיה הרי מיוחדת שיש. חגיגה כמו זו בוודאי אף אחד מהמוזמנים שלכם לא ראה עוד, ולא תצטרכו לוותר על שום פרמטר, לא על הלינה במלון ולא על אווירת החופשה המיוחדת.



תגובות